Étteremkritikák

Waffle and love

A héten egy nagyon kedves meghívást kaptam a Waffle and love-ba, ahol a Baileys és a Waffle

Vakvarjú, Paulay Ede utca

Szülinapomat megünnepelni ültünk be megint két barátnőmmel a Vakvarjúba.Feleslegesnek találtam előre asztalt foglalni csütörtök délután-estére, de

G&D kézműves cukrászda, Eger

Mivel imádom a süteményeket, nem volt kérdéses, hogy betérjünk az interneten eléggé agyonhypeolt D&G kézműves cukrászdába.

Holló és Róka étterem, Ráday utca

Két kedves barátnőm/kolleganőmmel szerettünk volna egy jót beszélgetni és vacsorázni munka után, így megpróbáltunk keresni egy

Bar Italia, Eger

Négynapos egri kirándulásunk első napján egy kolléganőm által ajánlott olasz étterembe ültünk be, a Dobó téren.

Kicsi Rigó Étterem - Pizzéria

Egy egyáltalán nem szép júniusi napon a kétnapos szabadságomat töltve látogattunk Zalakarosra. Mivel a hotelt csak

Béres Alexandra házhoszállítás - első nap

Hat napos teszt következik a Béres Alexandra nevével fémjelzett étel házhozszállítás diétás fogásairól.Az étlappal meg vagyok elégedve,

Tóparti Halaszcsarda, Tata

Hangulatos hely a tatai tó partján, szép kilátással. Kedves pincérek, gyors, barátságos kiszolgálás. Finom friss ételek,

Kemencés udvar, Orfű

Pécsi kirándulásunk alkalmával ellátogattunk Orfűre. Egy kiadós fürdőzés és a rövid, forráshoz vezető séta után éttermet

Sétány étterem, Csopak

Ha olcsón, gyorsan akarunk enni a büfénél eggyel nívósabb helyen, remek választás. A strand mellett található

Punto gelato, Budapest

Ez a cukrászda és pizzéria egyben egy búfelejtő, ugyanis a fogorvosunk mellett van pont, így legutóbb

Erdős és fiai cukrászda, Budapest

A minap kipattant drága Férjem fejéből az isteni szikra, miszerint cukrászdákat is kellene tesztelnünk. Ez jó

Gasztromorzsák Spanyolországból

Már sokadjára választjuk a nyári pihenés helyszínéül Spanyolországot, mert megunhatatlan, imádnivaló! Bejártuk Mallorcát, Barcelonát, Tarragonát, Tossa

Fáy présház, Fót

Fótfürdőre illetve a Fóti Solymó Természetvédelmi Területre tettünk látogatást ezen a szép, napos, meleg május elsején.

Trattoria étterem, Budapest

Egy céges vacsora adott alkalmat a Ráday utca egyik éttermének kipróbálására. Francia vendégünkkel a Pesti Vendéglőbe

Öreg Kőrössy Halászcsárda, Szeged

Annyi jó kritikát olvastam erről az csárdáról, hogy feltétlenül ki akartuk próbálni. A halászlé evésének gondolata

Pesti lámpás étterem, Budapest

Ismét egy céges étkezés alkalmával kóstolhattam meg- immáron harmadszor – a Pesti lámpás konyhájának remekeit. Az

Kis pipa vendéglő, Pápa

Októberi pápai városnézésünk közben, a ködös időben átfagyva "estünk be" a Kis pipa vendéglőbe. Pápán nem

Gambrinus étterem, Pápa

Pápai látogatásunk első napi étterme, talán "mellényúlásnak" aposztrofálnám.Bizonyára klassz lehet itt baráti társasággal iszogatni, és bowlingozni,

Vak Varjú Étterem, Buda

Egy kiadós úszás után látogattunk el ismét a Kondorosi uszoda mögött található Vak Varjú étterembe.A hely

Óváros Étterem, Veszprém

Kétnapos veszprémi kiruccanásunk alkalmával látogattunk el a -számunkra - csalogató külsejű Óváros Étterembe. Eredetileg a kerthelyiség miatt

Borssó Bisztró, Budapest

A 2008-ban nyitott, a Kálvin tértől egy ugrásra, a Képíró és a Királyi Pál utca sarkán

Sörforrás étterem, Budapest

Ismét szerencsém volt egy olyan helyhez, ahova céges vacsorára hívtak meg, mert a saját költségemen

Tettye étterem, Pécs

Pécsi tartózkodásunk harmadik napján a szállásadónőnk által ajánlott, turisták által közkedvelt, nagy múltú Tettye éttermet teszteltük.

Rundó Söröző Étterem, Pécs

Pécsi kirándulásunk alkalmával tértünk be éhesen a csalogató külsejű Rundó Söröző- és étterembe.Az ajtón belépve észleltük

Pesti lámpás étterem, Budapest

Robinson Étterem, Budapest

Korábban már jártam az étteremben egy céges vacsora alkalmával. Emlékeimben pozitív élményként volt jelen az itt

Leguán étterem, Budapest

Budapest belvárosában, a Gozsdu udvar közelében, a Madách sétányon találjuk a kis terasszal rendelkező étterem-kávézót.Szerencsére rajtunk

Kocsis étterem, Komárom

Komáromi utunk során tértünk be a szállásunktól nem messze fekvő kis éttermek egyikébe, a Kocsis fogadóba,

Sörpince, Gyula

Egyik kedvenc városomban, Gyulán, a megújult szökőkutakkal és vízesésekkel tarkított Kossuth téren bukkanhatunk rá a Sörpince

Ha tetszett, kattints és küldd el ismerőseidnek!